قوانین و مقررات ایران کاور
هموطنان گرامی! خواهشمندیم به منظور بهره مندی از خدمات بهتر، مطالب زیر را مطالعه نمائید.
سخن مدیر :
ضمن سلام، عرض ادب و احترام: ما معتقد هستیم مشتری فرشته ای از جانب خداست که روزی مارا به همراه دارد. به همین جهت، هدف از تبیین و نگارش مفاد و شرایط ذکر شده در این صفحه، نه تنها ایجاد محدودیت و محرومیت برای هموطنان نیست، بلکه به منظور ایجاد یک استاندارد واحد جهت التزام ایران کاور به رعایت حقوق شما هموطنان گرامی می باشد. از آنجایی که ایران کاور معتقد است مشتریان، سرمایه ما هستند، خود را ملزم به رعایت و اجرای مفاد این صفحه میدانیم. تلاش برای ایجاد بستر امن خرید و نیز ارتقای سطح اعتماد عمومی جامعه با پایبند بودن به قوانین تجارت الکترونیک و رعایت حقوق مصرف کننده، وظیفه ذاتی ایران کاور بوده و تلاش مستمر و بی وقفه برای تحقق این مهم هر روزه ادامه دارد. ایران کاور خود را امین و خدمت گذار هموطنان عزیز و آنان را سرمایه و ولی نعمت خود میداند. امیدواریم با تلاش بی شائبه جهت جلب رضایت مشتریان و الطاف بی پایان ایزد منان شایسته اعتماد شما عزیزان باشیم.
مقدمه : بازدید و خرید شما عزیزان از فروشگاه ایران کاور به معنای آگاه بودن و پذیرش کلیه بند های این صفحه میباشد. قوانین ذکر شده در این صفحه بر توضیحات سایر بخش های سایت ارجحیت داشته و هرگونه تغییر در رویه فعالیت و قوانین فروشگاه در همین صفحه اطلاع رسانی میگردد. خواهشمندیم قبل از پرداخت هرگونه مبلغی نسبت به مطالعه قوانین این صفحه اقدام نمائید.
1- آیا روکش صندلی من بعد از نصب به زیبایی نمونه های نصب شده خواهد شد؟
ایست مناسب روکش صندلی خودرو معمولا به دلایل متعددی وابسته است. هر یک از این دلایل میتواند به تنهایی موجب شود تا هرآنچه شما از یک روکش صندلی انتظار دارید برآورده نشود. مهمترین دلیلی که میتواند باعث ایست نامناسب روکش بر روی صندلی های خودرو شود ابر های خود صندلی میباشد. ابرهای صندلی همانطور که از نام آن پیداست از مقاومت کمی برخوردار است به گونه ای که نشست و فرورفتگی آن میتواند حتی برای استفاده به مدت یک ماه هم اتفاق بیوفتد. دلیل بعدی برای این موضوع میتواند الگوی نامناسب روکش صندلی باشد. معمولا روکش های صندلی توسط خیاط اندازه گیری، برش خورده و دوخته میشود. تهیه یک الگوی دقیق و متناسب با فریم های صندلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما در فروشگاه ایران کاور همیشه سعی بر این داشتیم تا با تهیه روکش صندلی های خوش الگو رضایت مشتریان گرامی را جلب نمائیم چرا که بر این عقیده هستیم روکش صندلی های با الگوی ضعیف میتواند در عمر روکش صندلی بسیار تاثیر گذار باشد. سومین دلیل نصب ضعیف و نامناسب روکش بر روی صندلی های خودرو میباشد. نصب روکش صندلی هر خودرو با خودروی دیگر متفاوت بوده ، مهارت و زمان متفاوتی را نیز برای بستن طلب میکند.
2- چه کنم تا روکش صندلی ایست مناسبی داشته باشد ؟
گچکار ساختمان قبل از اینکه شروع به کار کند از مالک ساختمان میخواهد تا نسبت به انجام زیر سازی دیوار ها اقدام نماید. منظور از زیر سازی آماده کردن دیوار ها برای گچکاری آن میباشد. برای نصب روکش صندلی خودرو هم ابتدا باید ابر های صندلی مرتب شده و سپس نسبت به نصب روکش صندلی اقدام شود. همکاران ما در صنف دوزندگی اتومبیل متخصص تعمیرات و بازسازی ابرهای صندلی خودرو میباشند. بازسازی و مرتب نمودن ابر های صندلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل به شدت توصیه میشود قبل از نصب روکش صندلی بر روی خودروهای ایران خودرو،سایپا و … که بیش از 5 سال از عمر آن میگذرد نسبت به ترمیم و باردادن ابر های صندلی مخصوصا نشیمن های جلو اقدام نمائید.
3- محصول بعد از گذشت 2 هفته هنوز به دست من نرسیده به کجا شکایت کنم؟
سفارشات شما عزیزان پس از تایید کارشناس به صورت ایمن و پلمپ بسته بندی شده و تحویل اداره پست میگردد. کد رهگیری طی 12 تا 24 ساعت بعد از تحویل مرسولات به اداره پست، برای مشتری پیامک میگردد. فرآیند تحویل مرسوله پستی توسط اداره پست مدیریت میگردد و زمان لازم برای اتمام این فرآیند در کنترل اداره پست بوده و فروشگاه نقشی در کاهش یا مدیریت این زمان ندارد. اگر به هر دلیلی مرسوله مشتری به آدرس دیگری ارسال گردد، گم شده یا تحویل گیرنده دیگری شود، مشتری میبایست تا سپری شدن فرآیند ثبت شکایت و پیگیری از اداره پست منتظر حصول نتیجه باشد. این زمان توسط فروشگاه 30 روز کاری در نظر گرفته شده است. اگر بعد از پایان 30 روز، اداره پست تعهد خود در پرداخت غرامت و خسارات مشتری را ایفا نماید، این هزینه به صورت کامل به مشتری پرداخت میگردد. و اگر اداره پست از پرداخت غرامت مشتری سرباز زده و نسبت به ایفای تعهدات خود اقدام ننماید، فروشگاه خود را ملزم به پرداخت کامل خسارت مشتری میداند. جلب رضایت هموطنان گرامی در صدر اقدامات ایران کاور قرار دارد. خاطر نشان میگردد فروشگاه تعهد کاملی در پرداخت خسارت مشتری دارد.
4- آیا قیمت های ایران کاور قابل اعتماد است؟
با توجه به اینکه فروشگاه ایران کاور به صورت تخصصی در حوزه روکش صندلی خودرو فعالیت دارد، قیمت های فروشگاه با اطلاع کامل از وضعیت بازار در سطح کشور چه در فروشگاه های فیزیکی و چه در فروشگاه های اینترنتی تعیین شده است. سود فروشگاه از برخی محصولات 24 درصد و در برخی محصولات 15 درصد تعیین شده است. سیاست ایران کاور همیشه بر این بوده تا محصولات فروشگاه پایین تر از فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی در سطح کشور در اختیار هموطنان عزیز قرار گیرد. لذتی که در رضایت مشتری از خرید وجود دارد با هیچ سودی از فروش قابل مقایسه نیست . به همین منظور، قیمت های فروشگاه با ضمانت 1 ماهه عرضه میگردد. مشتریان گرامی به مدت یک ماه فرصت دارند تا نسبت به استخراج قیمت از سایر فروشگاه ها اقدام و در صورتی که مطمئن شوند قیمت محصول به صورت غیر منصفانه تعیین شده، نسبت به مرجوع نمودن کالا اقدام نمایند.
5- گلدوزی روکش صندلی من چرا متفاوت است؟
گلدوزی روکش صندلی به طرح دوخت لمسه های روکش صندلی خودرو اشاره دارد و میتواند یکی از معیار ها و عوامل دخیل در انتخاب بهتر باشد. صنعت دوخت روکش صندلی خودرو همیشه برای تولید کننده چالش های متعددی را به همراه داشته است. یکی از این چالش ها تهیه دستگاه های گلدوزی با قیمت های میلیاردی بوده به گونه ای که تهیه آن برای بسیاری از تولید کنندگان امری غیر ممکن است. به همین دلیل برخی از تولید کنندگان، فرآیند گلدوزی روکش صندلی را برون سپاری نموده تا توسط سایر کارخانه ها انجام شود. برون سپاری گلدوزی باعث میشود تا کنترل کامل در خصوص طرح گلدوزی روکش صندلی از تولید کننده صلب شود. فروشگاه ایران کاور همیشه در تلاش است تا کوچکترین تفاوتی بین آنچه مشتری مشاهده نموده با آنچه وی خرید کرده نباشد. گاهی اوقات ممکن است گلدوزی روکش صندلی با تصاویر محصول متفاوت باشد که این موضوع همانطور که به آن اشاره شد یکی از مشکلات این صنعت بوده و از مشتریان گرامی خواهشمندیم با صبوری خود ما را در این زمینه یاری دهند. در زیر میتوانید نمونه ای از دو گلدوزی متفاوت را مشاهده کنید.
======
6- چرا در روش پرداخت درب منزل کرایه دریافت میشود؟
در روش پرداخت درب منزل، با توجه به دریافت پورسانت از ارائه این خدمت توسط مجموعه حمل و نقل تیپاکس و نیز به منظور پیشگیری از ثبت سفارشات اشتباه و صوری، مبلغی به عنوان کرایه حمل هنگام ثبت سفارش از مشتریان گرامی دریافت می گردد. این مبلغ به کل هزینه کالا افزوده خواهد شد.
نکته: با توجه به افزایش شدید هزینه تیپاکس از هموطنان گرامی خواهشمندیم از روش پرداخت آنلاین استفاده نمایند. هزینه ارسال بالا میتواند موجب نارضایتی شما عزیزان از خرید و بر باد رفتن زحمات مجموعه ایران کاور شود. در پرداخت آنلاین ارسال محصولات بالای 700 تومان به صورت رایگان صورت میگیرد. ما به دنبال فروش محصولات خود نیستیم. ما به دنبال رضایت و خرید های بعدی شما هستیم.
7- آیا میتوانم کالای خریداری شده را عودت بدهم؟
بله! کلیه محصولات ایران کاور دارای 30 روز ضمانت مرجوعی هستند. مرجوع نمودن کالا حتما باید با دلیل موجهی صورت گیرد. در غیر این صورت هزینه رفت و برگشت کالا و خسارات احتمالی وارد شده به آن از صورت حساب مشتری اخذ میگردد. دلایلی که مشتریان گرامی بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای میتوانند کالا را مرجوع نمایند به شرح ذیل میباشد:
1- کالایی که به دست مشتری میرسد مطابق با تصاویر و خصوصیات ذکر شده در فروشگاه نباشد.
2- کالا دارای مشکل فیزیکی یا فنی احتمالی باشد که این مورد باید به تایید کارشناسان ایران کاور برسد.
8- در چه ساعاتی میتوانم با ایران کاور تماس برقرار کنم؟
شما عزیزان در هفت روز هفته غیر از روز های تعطیل میتوانید از ساعت 0900 تا 1600 نسبت به ارسال درخواست خود از طریق روش های ارتباطی ذکر شده در صفحه تماس با ما اقدام نمائید.
9- ایران کاور از چه روش هایی برای ارسال کالا استفاده میکند؟
مجموعه ایران کاور معمولا برای ارسال محصولات از ارسال پستی و تیپاکس ستفاده مینماید. پست پیشتاز از قیمت، سرعت، کیفیت و امنیت بسیار مناسبی برخوردار است.
10- شیوه بازگشت وجه در ایران کاور چگونه است؟
اگر کاربر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شود میتواند نسبت به ارائه درخواست بازگشت وجه اقدام نماید. اگر کالای خریداری شده ارسال شده باشد کاربر می بایست به محض دریافت، نسبت به عودت کالا اقدام نماید. هزینه رفت و برگشت کالا، از صورت حساب مشتری کسر شده و هزینه نهایتاً طی 2 روز کاری برگشت داده میشود. کالایی که از سوی مشتری به سمت فروشگاه عودت داده میشود باید از نظر فیزیکی کاملا سالم باشد در غیر اینصورت خسارات وارده از صورتحساب مشتری اخذ میگردد.
توجه: روکش های صندلی خریداری شده پس از بسته شدن روی صندلی خودرو به عنوان کالای دست دوم محسوب شده و امکان مرجوع شدن را ندارند.
11- چقدر طول میکشد تا کالا به دست من برسد؟
با توجه به مسافت مقصد، این مدت زمان میتواند بین 2 تا 7 روز کاری طول بکشد. روز کاری به معنای شنبه تا پنجشنبه منهای روزهای تعطیل میباشد.
12- روند مرجوعی کالا چگونه است ؟
کلیه محصولات ایران کاور دارای 30 روز ضمانت مرجوعی هستند. مرجوع نمودن کالا حتما باید با دلیل موجهی صورت گیرد. در غیر این صورت هزینه رفت و برگشت کالا و خسارات احتمالی وارد شده به آن از صورت حساب مشتری اخذ میگردد. دلایلی که مشتریان گرامی بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای میتوانند کالا را مرجوع نمایند به شرح ذیل میباشد:
13- نحوه عودت کالا :
برای عودت کالا به فروشگاه باید کالا را به گونه ای که به دست شما رسیده بسته بندی کرده و با استفاده از پست پیشتاز به آدرس فروشگاه که در صفحه تماس با ما ثبت شده است، ارسال نمائید. واحد حسابداری ایران کاور پس از تحویل و بررسی کالا، نسبت به واریز هزینه به حساب مشتری در سریعترین زمان ممکن اقدام مینماید.
14- آیا میتوانم از توضیحات و تصاویر محصولات ایران کاور استفاده نمایم؟
خیر! کلیه محتوایی که در وبسایت منتشر میشود چه متن باشد، چه تصویر یا ویدئو جزئی از اموال ایران کاور بوده و حق استفاده ،نشر و بازنشر آنها در انحصار ایران کاور است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ایران کاور محفوظ میدارد. ایران کاور به صورت دوره ای کلیه پاراگراف های متنی و تصاویر منتشرشده در وبسایت را مورد بررسی سرقت ادبی قرار داده و گزارش تخلف سرقت ادبی طبق قوانین جاری حاکم بر فضای مجازی به پلیس مربوطه ارائه خواهد شد.
15- لغو سفارش
امکان لغو سفارش برای کلیه مشتریان گرامی ایران کاور فراهم میباشد. برای لغو سفارش در صورتی که هیچگونه هزینه ای را پرداخت نکرده اید نیاز به انجام کار خاصی نیست و فقط میبایست محصول یا محصولات موجود در سبد خرید خود را حذف کنید. در صورتی که هزینه کالا را به هر یک از روشهای موجود پرداخت کرده اید میبایست حداکثر تا قبل از ساعت 8 صبح روز بعد از پرداخت نسبت به تماس با کارشناسان ایران کاور اقدام نموده و سفارش خود را لغو نمائید. ایران کاور مبلغ پرداخت شده را طی ۲۴ الی ۴۸ را به حساب اعلام شده توسط شما واریز مینماید.
16- شرایط و قوانین مرجوع نمودن کالا
کلیه محصولات ایران کاور دارای 30 روز ضمانت مرجوعی هستند. مرجوع نمودن کالا حتما باید با دلیل موجهی صورت گیرد. در غیر این صورت هزینه رفت و برگشت کالا و خسارات احتمالی وارد شده به آن از صورت حساب مشتری اخذ میگردد. دلایلی که مشتریان گرامی بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای میتوانند کالا را مرجوع نمایند به شرح ذیل میباشد:
1- کالایی که به دست مشتری میرسد مطابق با تصاویر و خصوصیات ذکر شده در فروشگاه نباشد.
2- کالا دارای مشکل فیزیکی یا فنی احتمالی باشد که این مورد باید به تایید کارشناسان ایران کاور برسد.
برای عودت کالا به فروشگاه باید کالا را به گونه ای که به دست شما رسیده بسته بندی کرده و با استفاده از پست پیشتاز به آدرس فروشگاه که در صفحه تماس با ما ثبت شده است، ارسال نمائید. واحد حسابداری ایران کاور پس از تحویل و بررسی کالا، نسبت به واریز هزینه به حساب مشتری در سریعترین زمان ممکن اقدام مینماید.
17- شرایط و قوانین انتشار دیدگاه ها
دیدگاه خریداران میتواند نقش بسیار موثری در انتخاب بهتر و خرید درست ایفا نماید. ایران کاور تلاش میکند با فراهم نمودن شرایط و همچنین تسهیل فرآیند ثبت دیدگاه، این قابلیت ارزشمند را در فروشگاه به بهترین شکل ممکن ارائه نماید. اما امکان تایید همه دیدگاه ها و نظرات با هر مضمون و محتوایی مقدور نیست. به همین جهت، ایران کاور دیدگاه هایی با محتوای زیر را منتشر نمیکند.
1- دیدگاه های حاوی توهین به شخصیت ها، قومیت ها و مقدسات
2- دیدگاه های حاوی کلمات و الفاظ ناشایست
3- دیدگاه هایی که در آن اغراق شده و ارزش یک محصول را به شدت پایین می آورد و موجب گمراهی کاربران و از بین رفتن فرصت سایر خریداران میشود. گاهی اوقات ممکن است خرید یک محصول با قیمت و کیفیت یکسان، میزان رضایت متفاوتی را برای دو مشتری به دنبال داشته باشد.
18- حفاظت از حریم خصوصی کاربران
این بند مربوط به حریم خصوصی کاربرانی است که از اپلیکیشن ایران کاور استفاده میکنند. ایران کاور خود را متعهد به حفاظت از حریم شخصی کاربران میداند. اگر تصمیم به استفاده از محصولات و خدمات ایران کاور را دارید، شیوه حفظ حریم خصوصی در این بند توضیح داده شده و شما با مطالعه آن و ثبت نام و ورود به حساب کاربری، موافقت خود را با این قوانین اعلام میکنید.
استفاده از اطلاعات کاربر
برای ارسال و تحویل سفارشات، ما از اطلاعاتی که توسط شما وارد شده استفاده میکنیم. این اطلاعات ممکن است شامل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تلفن شما باشد. در هنگام خرید و ثبت سفارش میتوانید این اطلاعات را وارد کنید. ما تلاش کرده ایم فقط اطلاعات ضروری را از مشتریان دریافت کنیم تا در تحویل سفارشات با مشکلی مواجه نباشیم.
مجوزهای اپلیکیشن
اپلیکیشن ایران کاور به هیچ یک از مجوز های دستگاه اندرویدی شما نیاز ندارد.
نحوه محافظت از اطلاعات کاربران
ما در ایران کاور تلاش کرده ایم حتی الامکان از دریافت اطلاعات ضروری کاربران خودداری کنیم. تنها اطلاعات دریافتی از کاربران شامل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تلفن، تنها جهت تحویل سفارشات میباشد. ایران کاور متعهد میباشد که این اطلاعات تحت هیچ شرایطی مورد استفاده فعالیت های تبلیغاتی یا هر نوع فعالیتی که موجب خدشه دار شدن اعتماد کاربران شود قرار نخواهد گرفت. این کاور متعهد میشود تکنولوژی و ابزار های لازم را جهت حفاظت از این اطلاعات همیشه بروز نگه دارد.