ایران‌کاور
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالی دارید؟

پاسخ به پرسش های تکراری/سوالات متداول

 

در زیر به بعضی از پرسش های پرتکرار کاربران فروشگاه پاسخ داده شده است. میتوانید این پرسش ها را مرور کنید. در صورتی که پس از مطالعه پرسش های این صفحه هنوز به جواب مناسب نرسیده اید لطفا از طریق صفحه تماس با ما نسبت به تماس با کارشناسان ایران کاور اقدام نمائید .

آیا روکش صندلی من بعد از نصب به زیبایی نمونه های نصب شده خواهد شد؟

ایست مناسب روکش صندلی خودرو معمولا به دلایل متعددی وابسته است. هر یک از این دلایل میتواند به تنهایی موجب شود تا هرآنچه شما از یک روکش صندلی انتظار دارید برآورده نشود. مهمترین دلیلی که میتواند باعث ایست نامناسب روکش بر روی صندلی های خودرو شود ابر های خود صندلی میباشد. ابرهای صندلی همانطور که از نام آن پیداست از مقاومت کمی برخوردار است به گونه ای که نشست و فرورفتگی آن میتواند حتی برای استفاده به مدت یک ماه هم اتفاق بیوفتد. دلیل بعدی برای این موضوع میتواند الگوی نامناسب روکش صندلی باشد. معمولا روکش های صندلی توسط خیاط اندازه گیری، برش خورده و دوخته میشود. تهیه یک الگوی دقیق و متناسب با فریم های صندلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما در فروشگاه ایران کاور همیشه سعی بر این داشتیم تا با تهیه روکش صندلی های خوش الگو رضایت مشتریان گرامی را جلب نمائیم چرا که بر این عقیده هستیم روکش صندلی های با الگوی ضعیف میتواند در عمر روکش صندلی بسیار تاثیر گذار باشد. سومین دلیل نصب ضعیف و نامناسب روکش بر روی صندلی های خودرو میباشد. نصب روکش صندلی هر خودرو با خودروی دیگر متفاوت بوده ، مهارت و زمان متفاوتی را نیز برای بستن طلب میکند.

چه کنم تا روکش صندلی ایست مناسبی داشته باشد ؟

گچکار ساختمان قبل از اینکه شروع به کار کند از مالک ساختمان میخواهد تا نسبت به انجام زیر سازی دیوار ها اقدام نماید. منظور از زیر سازی آماده کردن دیوار ها برای گچکاری آن میباشد. برای نصب روکش صندلی خودرو هم ابتدا باید ابر های صندلی مرتب شده و سپس نسبت به نصب روکش صندلی اقدام شود. همکاران ما در صنف دوزندگی اتومبیل متخصص تعمیرات و بازسازی ابرهای صندلی خودرو میباشند. بازسازی و مرتب نمودن ابر های صندلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل به شدت توصیه میشود قبل از نصب روکش صندلی بر روی خودروهای ایران خودرو،سایپا و … که بیش از 5 سال از عمر آن میگذرد نسبت به ترمیم و باردادن ابر های صندلی مخصوصا نشیمن های جلو اقدام نمائید.

آیا قیمت های ایران کاور قابل اعتماد است؟

با توجه به اینکه فروشگاه ایران کاور به صورت تخصصی در حوزه روکش صندلی خودرو فعالیت دارد، قیمت های فروشگاه با اطلاع کامل از وضعیت بازار در سطح کشور چه در فروشگاه های فیزیکی و چه در فروشگاه های اینترنتی تعیین شده است. سود فروشگاه از برخی محصولات 24 درصد و در برخی محصولات 15 درصد تعیین شده است. سیاست ایران کاور همیشه بر این بوده تا محصولات فروشگاه پایین تر از فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی در سطح کشور در اختیار هموطنان عزیز قرار گیرد. لذتی که در رضایت مشتری از خرید وجود دارد با هیچ سودی از فروش قابل مقایسه نیست . به همین منظور، قیمت های فروشگاه با ضمانت 1 ماهه عرضه میگردد. مشتریان گرامی به مدت یک ماه فرصت دارند تا نسبت به استخراج قیمت از سایر فروشگاه ها اقدام و در صورتی که مطمئن شوند قیمت محصول به صورت غیر منصفانه تعیین شده، نسبت به مرجوع نمودن کالا اقدام نمایند.

گلدوزی روکش صندلی من چرا متفاوت است؟

گلدوزی روکش صندلی به طرح دوخت لمسه های روکش صندلی خودرو اشاره دارد و میتواند یکی از معیار ها و عوامل دخیل در انتخاب بهتر باشد. صنعت دوخت روکش صندلی خودرو همیشه برای تولید کننده چالش های متعددی را به همراه داشته است. یکی از این چالش ها تهیه دستگاه های گلدوزی با قیمت های میلیاردی بوده به گونه ای که تهیه آن برای بسیاری از تولید کنندگان امری غیر ممکن است. به همین دلیل برخی از تولید کنندگان، فرآیند گلدوزی روکش صندلی را برون سپاری نموده تا توسط سایر کارخانه ها انجام شود. برون سپاری گلدوزی باعث میشود تا کنترل کامل در خصوص طرح گلدوزی روکش صندلی از تولید کننده صلب شود. فروشگاه ایران کاور همیشه در تلاش است تا کوچکترین تفاوتی بین آنچه مشتری مشاهده نموده با آنچه وی خرید کرده نباشد. گاهی اوقات ممکن است گلدوزی روکش صندلی با تصاویر محصول متفاوت باشد که این موضوع همانطور که به آن اشاره شد یکی از مشکلات این صنعت بوده و از مشتریان گرامی خواهشمندیم با صبوری خود ما را در این زمینه یاری دهند. در زیر میتوانید نمونه ای از دو گلدوزی متفاوت را مشاهده کنید.

گلدوزی

======

گلدوزی

 

چرا در روش پرداخت درب منزل کرایه دریافت میشود؟

در روش پرداخت درب منزل، با توجه به دریافت پورسانت از ارائه این خدمت توسط مجموعه حمل و نقل چاپار و نیز به منظور پیشگیری از ثبت سفارشات اشتباه و صوری، مبلغی به عنوان کرایه حمل هنگام ثبت سفارش از مشتریان گرامی دریافت می گردد. این مبلغ به کل هزینه کالا افزوده خواهد شد.

چرا پرداخت درب منزل محدود به مراکز استان است؟

فروشگاه ایران کاور به منظور ارائه سرویس پرداخت درب منزل فقط با مجموعه حمل و نقل چاپار همکاری تجاری دارد. این مجموعه طیف گسترده ای از شهر های ایران را پوشش میدهد. اما همچنان بخش زیادی از شهرها و روستاهای ایران از داشتن این خدمت محروم هستند. به همین منظور، این خدمت فقط در مراکز استان ها فعال است تا از بروز خسارات احتمالی به مشتریان گرامی جلوگیری شود.

چطور میتوانم ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در سایت میتوانید از دکمه “ورود به حساب کاربری” در بالای صفحه استفاده کنید. پس از فشردن دکمه شما به صفحه ی ورود به حساب کاربری هدایت میشوید. اگر قبلا حساب کاربری برای خود ساخته اید اکنون میتوانید وارد حساب خود شوید در غیر این صورت با استفاده از دکمه ثبت نام یا عضویت نسبت به ثبت نام اقدام نمائید. همچنین میتوانید به صورت مستقیم با استفاده از این لینک نسبت به ثبت نام اقدام نمائید.

چطور می توانم سفارش ثبت کنم؟

در خصوص محصولاتی که در فروشگاه موجود هستند کافیست بر روی هر یک از محصولات کلیک کرده تا به صفحه آن محصول هدایت شوید. سپس با کلیک بر روی دکمه “افزودن به سبد” آن محصول را به سبد خرید خود اضافه نموده ومراحل ثبت سفارش را تا انتها ادامه دهید. اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده باشید مراحل ثبت سفارش زمان کوتاه تری را به خود اختصاص خواهد داد. در غیر این صورت پروسه ثبت نام نیز به ثبت سفارش افزوده خواهد شد. همچنین اگر برای شما امکان ثبت سفارش از طریق فروشگاه مقدور نیست میتوانید از طریق صفحه ” تماس با ایران کاور” نسبت به سفارش خود از طریق تماس با کارشناسان ما اقدام نمائید .

چطور میتوانم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم؟

پس از اینکه در سایت ثبت نام نمودید میتوانید نسبت به تغییر یا تکمیل اطلاعات حساب کاربری خود اقدام نمائید. برای ایجاد هرگونه تغییر در حساب کاربری خود میبایست ابتدا از طریق این لینک وارد حساب کاربری خود شوید.

چطور میتوانم مبلغ خرید را پرداخت کنم؟

پرداخت مبلغ خرید به روش های گوناگونی امکان پذیر است. پیشنهاد میشود برای پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانکی اقدام نمائید. همچنین اگر در خصوص پرداخت امکان واریز وجه از طریق درگاه بانکی میسر نیست میتوانید مبلغ خرید خود را به شماره کارت 6037991779845951 یا شماره حساب 0359745482000 به حساب حمید رضا آذریار نزد بانک ملی واریز نموده و تصویر فیش واریزی را از طریق واتساپ یا پشتیبانی آنلاین فروشگاه ارسال نمائید.

چطور میتوانم سفارش خود را پیگیری نمایم؟

پس از ورود به حساب کاربری، قسمتی را با عنوان پیگیری سفارش مشاهده خواهید کرد ، با استفاده از بخش پیگیری سفارش میتوانید اطلاعات کاملی از وضعیت سفارش خود داشته باشید.

آیا میتوانم کالای خریداری شده را عودت بدهم؟

بله! کلیه محصولات ایران کاور دارای هفت روز ضمانت مرجوعی هستند. مرجوع نمودن کالا حتما باید با دلیل موجهی صورت گیرد. در غیر این صورت هزینه رفت و برگشت کالا و خسارات احتمالی وارد شده به آن از صورت حساب مشتری اخذ میگردد. دلایلی که مشتریان گرامی بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای میتوانند کالا را مرجوع نمایند به شرح ذیل میباشد:

1- کالایی که به دست مشتری میرسد مطابق با تصاویر و خصوصیات ذکر شده در فروشگاه نباشد.

2- کالا دارای مشکل فیزیکی یا فنی احتمالی باشد که این مورد باید به تایید کارشناسان ایران کاور برسد.

برای عودت کالا به فروشگاه باید کالا را به گونه ای که به دست شما رسیده بسته بندی کرده و با استفاده از پست پیشتاز به آدرس فروشگاه که در صفحه تماس با ما ثبت شده است، ارسال نمائید. واحد حسابداری ایران کاور پس از تحویل و بررسی کالا، نسبت به واریز هزینه به حساب مشتری در سریعترین زمان ممکن اقدام مینماید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم؟

برای لغو سفارش در صورتی که هیچگونه هزینه ای را پرداخت نکرده اید نیاز به انجام کار خاصی نیست و فقط میبایست محصول یا محصولات موجود در سبد خرید خود را حذف کنید. در صورتی که هزینه کالا را به هریک از روشهای موجود پرداخت کرده اید میبایست حداکثر تا قبل از ساعت 8 صبح روز بعد از پرداخت نسبت به تماس با کارشناسان ایران کاور اقدام نموده و سفارش خود را لغو نمائید.

آیا میتوانم رمزحساب کاربری خود را تغییر دهم ؟

بله! امکان تغییر رمز عبور حساب کاربری همیشه میسر بوده و محدودیت خاصی در این زمینه وجود ندارد. کافیست برای تغییر رمز عبور به حساب کاربری خود وارد شده و از بخش مدیریت نسبت به تغییر رمز عبور اقدام نمائید.

شیوه های پشتیبانی ایران کاور چیست؟

ما در ایران کاور سعی کرده ایم به صورت لحظه ای پاسخگوی نیاز و مشکلات شما عزیزان در خصوص استفاده از خدمات ایران کاور باشیم. به همین منظور از همه روش های موجود برای حفظ ارتباط برخط با مشتریان خود استفاده میکنیم. این روش ها شامل ارتباط از طریق تماس تلفنی، ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی، ارتباط از طریق پست الکترونیکی و نیز ارتباط از طریق سرویس پشتیبانی آنلاین میباشد. برای استفاده از هریک از روش ها کافیست به صفحه تماس با ما مراجعه نمائید. برای ارتباط از طریق سرویس پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید روی دکمه قرمز در پایین سمت چپ همین  صفحه کلیک نموده و نسبت به ارسال پیام و درخواست خود اقدام نمائید .

در چه ساعاتی میتوانم با ایران کاور تماس برقرار کنم؟

شما عزیزان در هفت روز هفته حتی روز های تعطیل میتوانید از ساعت 0800 تا 2200 نسبت به ارسال درخواست خود از طریق روش های ارتباطی ذکر شده در صفحه تماس با ما اقدام نمائید.

ایران کاور از چه روش هایی برای ارسال کالا استفاده میکند؟

مجموعه ایران کاور معمولا برای ارسال محصولات از ارسال پستی، ارسال با تیپاکس، ارسال با باربری و ارسال از طریق پست بخش خصوصی(تاپین) استفاده مینماید. انتخاب هریک از این روش ها توسط کاربر حین ثبت یک سفارش امکان پذیر است. هزینه ارسال با هر یک از این روش ها متفاوت بوده و ایران کاور به کلیه مشتریان گرامی پیشنهاد میکند از پست پیشتاز برای دریافت کالای خود استفاده نمایند.

خدمات پس از فروش ایران کاور چیست؟

ایران کاور خود را متعهد میداند تا نسبت به مرتفع نمودن مشکلات و ابهامات مطرح شده از سوی کاربران در خصوص استفاده از محصولات خریداری شده توسط این عزیزان اقدام نماید. به همین منظور منتظر شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادت شما عزیزان هستیم.

قوانین و مقررات رعایت حریم شخصی افراد چیست؟

ایران کاور به اطلاعات خصوصی افرادی که از فروشگاه خرید می‏‌کنند، احترام گذاشته و همیشه از آنها محافظت خواهد نمود. ایران کاور متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی افراد دفاع کند و به همین منظور، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه ایمن تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. شماره های تلفن همراه و ایمیل های ثبت شده در فروشگاه تحت هیچ شرایطی از طریق ایران کاور مورد ارسال اسپم و پیامهای تبلیغاتی قرار نخواهند گرفت.

کلیه محتوایی که در وبسایت منتشر میشود چه متن باشد، چه تصویر یا ویدئو جزئی از اموال ایران کاور بوده و حق استفاده ،نشر و بازنشر آنها در انحصار ایران کاور است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ایران کاور محفوظ می‏‌دارد. ایران کاور به صورت دوره ای کلیه پاراگراف های متنی و تصاویر منتشرشده در وبسایت را مورد بررسی سرقت ادبی قرار داده و گزارش تخلف سرقت ادبی طبق قوانین جاری حاکم بر فضای مجازی به پلیس مربوطه ارائه خواهد شد.

شیوه بازگشت وجه در ایران کاور چگونه است؟

اگر کاربر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شود میتواند نسبت به ارائه درخواست بازگشت وجه اقدام نماید. اگر کالای خریداری شده ارسال شده باشد کاربر می بایست به محض دریافت، نسبت به عودت کالا اقدام نماید. هزینه رفت و برگشت کالا، از صورت حساب مشتری کسر شده و هزینه نهایتاً طی 2 روز کاری برگشت داده میشود. کالایی که از سوی مشتری به سمت فروشگاه عودت داده میشود باید از نظر فیزیکی کاملا سالم باشد در غیر اینصورت خسارات وارده از صورتحساب مشتری اخذ میگردد.

توجه: روکش های صندلی خریداری شده پس از بسته شدن روی صندلی خودرو به عنوان کالای دست دوم محسوب شده و امکان مرجوع شدن را ندارند.

چقدر طول میکشد تا کالا به دست من برسد؟

با توجه به سرویس انتخاب شده برای حمل کالا تا مقصد مشتری، این مدت زمان میتواند بین 2 تا 7 روز کاری طول بکشد. روز کاری به معنای شنبه تا پنجشنبه منهای روزهای تعطیل میباشد. معمولا مدت زمان لازم برای سرویس های مختلف به شرح ذیل است:

باربری: 1 تا 3 روزکاری

تیپاکس: 1 تا 3 روز کاری

پست پیشتاز: 2 تا 7 روز کاری

نحوه ثبت شکایت مصرف کنندگان ایران کاور چگونه است؟

نظرات ارزشمند شما عزیزان زمینه ساز رشد مجموعه ایران کاور است. برای ثبت نظرات خود شامل پیشنهاد، انتقاد و شکایت میتوانید از صفحه تماس با ایران کاور اقدام نمائید. با استفاده از فرم موجود پیغام خود را برای مجموعه ارسال نمائید.

نحوه فسخ خدمات ایران کاور چگونه است؟

بازگشت کالا به ایران کاور و بازگشت هزینه پرداخت شده برای کالا به حساب مشتری بیانگر فسخ قرارداد ضمنی مابین ایران کاور و مشتری است. مجموعه ما از اینکه سعادت ارائه خدمت و جلب رضایت مشتری را نداشته بسیار متاثر است. بازدید مجدد مشتریان گرامی از فروشگاه را از خداوند متعال خواستاریم.

روند مرجوعی کالا چگونه است ؟

کلیه محصولات ایران کاور دارای هفت روز ضمانت مرجوعی هستند. مرجوع نمودن کالا حتما باید با دلیل موجهی صورت گیرد. در غیر این صورت هزینه رفت و برگشت کالا و خسارات احتمالی وارد شده به آن از صورت حساب مشتری اخذ میگردد. دلایلی که مشتریان گرامی بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای میتوانند کالا را مرجوع نمایند به شرح ذیل میباشد:

1- کالایی که به دست مشتری میرسد مطابق با تصاویر و خصوصیات ذکر شده در فروشگاه نباشد.

نکته:  گلدوزی روکش صندلی با توجه به توضیحات بند شماره 2 همین صفحه ممکن است با تصاویر محصول متفاوت باشد. این موضوع با توجه به مشکلات موجود در صنعت دوخت روکش صندلی به راحتی قابل کنترل نیست. 

2- کالا دارای مشکل فیزیکی یا فنی احتمالی باشد که این مورد باید به تایید کارشناسان ایران کاور برسد.

برای عودت کالا به فروشگاه باید کالا را به گونه ای که به دست شما رسیده بسته بندی کرده و با استفاده از پست پیشتاز یا تیپاکس به آدرس فروشگاه که در صفحه تماس با ما ثبت شده است، ارسال نمائید. واحد حسابداری ایران کاور پس از تحویل و بررسی کالا، نسبت به واریز هزینه به حساب مشتری در سریعترین زمان ممکن اقدام مینماید.