ایران‌کاور
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

سوالی دارید؟

پاسخ به پرسش های تکراری/سوالات متداول

در زیر به بعضی از پرسش های پرتکرار کاربران فروشگاه پاسخ داده شده است. میتوانید این پرسش ها را مرور کنید. در صورتی که پس از مطالعه پرسش های این صفحه هنوز به جواب مناسب نرسیده اید لطفا از طریق صفحه تماس با ما نسبت به تماس با کارشناسان ایران کاور اقدام نمائید .

برای ثبت نام در سایت میتوانید از دکمه “ورود به حساب کاربری” در بالای صفحه استفاده کنید. پس از فشردن دکمه شما به صفحه ی ورود به حساب کاربری هدایت میشوید. اگر قبلا حساب کاربری برای خود ساخته اید اکنون میتوانید وارد حساب خود شوید در غیر این صورت با استفاده از دکمه ثبت نام یا عضویت نسبت به ثبت نام اقدام نمائید. همچنین میتوانید به صورت مستقیم با استفاده از این لینک نسبت به ثبت نام اقدام نمائید.

در خصوص محصولاتی که در فروشگاه موجود هستند کافیست بر روی هر یک از محصولات کلیک کرده تا به صفحه آن محصول هدایت شوید. سپس با کلیک بر روی دکمه “افزودن به سبد” آن محصول را به سبد خرید خود اضافه نموده ومراحل ثبت سفارش را تا انتها ادامه دهید. اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده باشید مراحل ثبت سفارش زمان کوتاه تری را به خود اختصاص خواهد داد. در غیر این صورت پروسه ثبت نام نیز به ثبت سفارش افزوده خواهد شد. همچنین اگر برای شما امکان ثبت سفارش از طریق فروشگاه مقدور نیست میتوانید از طریق صفحه ” تماس با ایران کاور” نسبت به سفارش خود از طریق تماس با کارشناسان ما اقدام نمائید .

پس از اینکه در سایت ثبت نام نمودید میتوانید نسبت به تغییر یا تکمیل اطلاعات حساب کاربری خود اقدام نمائید. برای ایجاد هرگونه تغییر در حساب کاربری خود میبایست ابتدا از طریق این لینک وارد حساب کاربری خود شوید.

پرداخت مبلغ خرید به روش های گوناگونی امکان پذیر است. پیشنهاد میشود برای پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانکی اقدام نمائید. همچنین اگر در خصوص پرداخت امکان واریز وجه از طریق درگاه بانکی میسر نیست میتوانید مبلغ خرید خود را به شماره کارت 6037991779845951 یا شماره حساب 0359745482000 به حساب حمید رضا آذریار نزد بانک ملی واریز نموده و تصویر فیش واریزی را از طریق واتساپ یا پشتیبانی آنلاین فروشگاه ارسال نمائید.

پس از ورود به حساب کاربری، قسمتی را با عنوان پیگیری سفارش مشاهده خواهید کرد ، با استفاده از بخش پیگیری سفارش میتوانید اطلاعات کاملی از وضعیت سفارش خود داشته باشید.

بله! کلیه محصولات ایران کاور دارای هفت روز ضمانت مرجوعی هستند. مرجوع نمودن کالا حتما باید با دلیل موجهی صورت گیرد. در غیر این صورت هزینه رفت و برگشت کالا و خسارات احتمالی وارد شده به آن از صورت حساب مشتری اخذ میگردد. دلایلی که مشتریان گرامی بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای میتوانند کالا را مرجوع نمایند به شرح ذیل میباشد:

1- کالایی که به دست مشتری میرسد مطابق با تصاویر و خصوصیات ذکر شده در فروشگاه نباشد.

2- کالا دارای مشکل فیزیکی یا فنی احتمالی باشد که این مورد باید به تایید کارشناسان ایران کاور برسد.

برای عودت کالا به فروشگاه باید کالا را به گونه ای که به دست شما رسیده بسته بندی کرده و با استفاده از پست پیشتاز به آدرس فروشگاه که در صفحه تماس با ما ثبت شده است، ارسال نمائید. واحد حسابداری ایران کاور پس از تحویل و بررسی کالا، نسبت به واریز هزینه به حساب مشتری در سریعترین زمان ممکن اقدام مینماید. 

برای لغو سفارش در صورتی که هیچگونه هزینه ای را پرداخت نکرده اید نیاز به انجام کار خاصی نیست و فقط میبایست محصول یا محصولات موجود در سبد خرید خود را حذف کنید. در صورتی که هزینه کالا را به هریک از روشهای موجود پرداخت کرده اید میبایست حداکثر تا قبل از ساعت 8 صبح روز بعد از پرداخت نسبت به تماس با کارشناسان ایران کاور اقدام نموده و سفارش خود را لغو نمائید.

بله! امکان تغییر رمز عبور حساب کاربری همیشه میسر بوده و محدودیت خاصی در این زمینه وجود ندارد. کافیست برای تغییر رمز عبور به حساب کاربری خود وارد شده و از بخش مدیریت نسبت به تغییر رمز عبور اقدام نمائید.

ما در ایران کاور سعی کرده ایم به صورت لحظه ای پاسخگوی نیاز و مشکلات شما عزیزان در خصوص استفاده از خدمات ایران کاور باشیم. به همین منظور از همه روش های موجود برای حفظ ارتباط برخط با مشتریان خود استفاده میکنیم. این روش ها شامل ارتباط از طریق تماس تلفنی، ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی، ارتباط از طریق پست الکترونیکی و نیز ارتباط از طریق سرویس پشتیبانی آنلاین میباشد. برای استفاده از هریک از روش ها کافیست به صفحه تماس با ما مراجعه نمائید. برای ارتباط از طریق سرویس پشتیبانی آنلاین نیز میتوانید روی دکمه قرمز در پایین سمت چپ همین  صفحه کلیک نموده و نسبت به ارسال پیام و درخواست خود اقدام نمائید .

شما عزیزان در هفت روز هفته حتی روز های تعطیل میتوانید از ساعت 0800 تا 2200 نسبت به ارسال درخواست خود از طریق روش های ارتباطی ذکر شده در صفحه تماس با ما اقدام نمائید.

مجموعه ایران کاور معمولا برای ارسال محصولات از ارسال پستی، ارسال با تیپاکس، ارسال با باربری و ارسال از طریق پست بخش خصوصی(تاپین) استفاده مینماید. انتخاب هریک از این روش ها توسط کاربر حین ثبت یک سفارش امکان پذیر است. هزینه ارسال با هر یک از این روش ها متفاوت بوده و ایران کاور به کلیه مشتریان گرامی پیشنهاد میکند از پست پیشتاز برای دریافت کالای خود استفاده نمایند.

ایران کاور خود را متعهد میداند تا نسبت به مرتفع نمودن مشکلات و ابهامات مطرح شده از سوی کاربران در خصوص استفاده از محصولات خریداری شده توسط این عزیزان اقدام نماید. به همین منظور منتظر شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادت شما عزیزان هستیم.    

ایران کاور به اطلاعات خصوصی افرادی که از فروشگاه خرید می‏‌کنند، احترام گذاشته و همیشه از آنها محافظت خواهد نمود. ایران کاور متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی افراد دفاع کند و به همین منظور، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه ایمن تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. شماره های تلفن همراه و ایمیل های ثبت شده در فروشگاه تحت هیچ شرایطی از طریق ایران کاور مورد ارسال اسپم و پیامهای تبلیغاتی قرار نخواهند گرفت.

کلیه محتوایی که در وبسایت منتشر میشود چه متن باشد، چه تصویر یا ویدئو جزئی از اموال ایران کاور بوده و حق استفاده ،نشر و بازنشر آنها در انحصار ایران کاور است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ایران کاور محفوظ می‏‌دارد. ایران کاور به صورت دوره ای کلیه پاراگراف های متنی و تصاویر منتشرشده در وبسایت را مورد بررسی سرقت ادبی قرار داده و گزارش تخلف سرقت ادبی طبق قوانین جاری حاکم بر فضای مجازی به پلیس مربوطه ارائه خواهد شد.

اگر کاربر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شود میتواند نسبت به ارائه درخواست بازگشت وجه اقدام نماید. اگر کالای خریداری شده ارسال شده باشد کاربر می بایست به محض دریافت، نسبت به عودت کالا اقدام نماید. هزینه رفت و برگشت کالا، از صورت حساب مشتری کسر شده و هزینه نهایتاً طی 2 روز کاری برگشت داده میشود. کالایی که از سوی مشتری به سمت فروشگاه عودت داده میشود باید از نظر فیزیکی کاملا سالم باشد در غیر اینصورت خسارات وارده از صورتحساب مشتری اخذ میگردد.

توجه: روکش های صندلی خریداری شده پس از بسته شدن روی صندلی خودرو به عنوان کالای دست دوم محسوب شده و امکان مرجوع شدن را ندارند.

با توجه به سرویس انتخاب شده برای حمل کالا تا مقصد مشتری، این مدت زمان میتواند بین 2 تا 7 روز کاری طول بکشد. روز کاری به معنای شنبه تا پنجشنبه منهای روزهای تعطیل میباشد. معمولا مدت زمان لازم برای سرویس های مختلف به شرح ذیل است:

باربری: 1 تا 3 روزکاری

تیپاکس: 1 تا 3 روز کاری

پست پیشتاز: 2 تا 7 روز کاری

نظرات ارزشمند شما عزیزان زمینه ساز رشد مجموعه ایران کاور است. برای ثبت نظرات خود شامل پیشنهاد، انتقاد و شکایت میتوانید از صفحه تماس با ایران کاور اقدام نمائید. با استفاده از فرم موجود پیغام خود را برای مجموعه ارسال نمائید.

بازگشت کالا به ایران کاور و بازگشت هزینه پرداخت شده برای کالا به حساب مشتری بیانگر فسخ قرارداد ضمنی مابین ایران کاور و مشتری است. مجموعه ما از اینکه سعادت ارائه خدمت و جلب رضایت مشتری را نداشته بسیار متاثر است. بازدید مجدد مشتریان گرامی از فروشگاه را از خداوند متعال خواستاریم.

کلیه محصولات ایران کاور دارای هفت روز ضمانت مرجوعی هستند. مرجوع نمودن کالا حتما باید با دلیل موجهی صورت گیرد. در غیر این صورت هزینه رفت و برگشت کالا و خسارات احتمالی وارد شده به آن از صورت حساب مشتری اخذ میگردد. دلایلی که مشتریان گرامی بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای میتوانند کالا را مرجوع نمایند به شرح ذیل میباشد:

1- کالایی که به دست مشتری میرسد مطابق با تصاویر و خصوصیات ذکر شده در فروشگاه نباشد.

2- کالا دارای مشکل فیزیکی یا فنی احتمالی باشد که این مورد باید به تایید کارشناسان ایران کاور برسد.

برای عودت کالا به فروشگاه باید کالا را به گونه ای که به دست شما رسیده بسته بندی کرده و با استفاده از پست پیشتاز یا تیپاکس به آدرس فروشگاه که در صفحه تماس با ما ثبت شده است، ارسال نمائید. واحد حسابداری ایران کاور پس از تحویل و بررسی کالا، نسبت به واریز هزینه به حساب مشتری در سریعترین زمان ممکن اقدام مینماید.